v kategórií Chudnutie

Snažíte sa schudnúť a stále nič? Nerobíte náhodou stále tie isté chyby? Vypísali sme pre vás päť chýb, ktorých sa väčšina z nás opakovane pri chudnutí dopúšťa.

1) Vaše okolie

Vaše vzťahy a podpora rodinu môžu ovplyvniť to, ako sa dokážete sami motivovať. Dostaňte sa z pohovky a urobte niečo pre svoju váhu a zdravie. Príliš mnoho ľudí upadá do rutiny, v ktorej veľkú úlohu zohráva nesprávna výživa, zlé návyky a žiadne cvičenie.

2) Ľahké váhy

Trénovať by ste mali s váhami, ktoré sú upravené podľa vašich požiadaviek. Nie je praktické cvičiť s ľahkými váhami. Ťažšie váhy lepšie budujú svalovú hmotu. Formujú telo pri stredných až vysokých opakovaniach


Mohlo by vás zaujímať: Najlepší pomocník pri chudnutí, obsahuje aktívne látky na podporu metabolizmu tukov a kontrolu telesnej hmotnosti.


3) Vynechávanie večere

Jedlo na večer by malo byť tabu. Veľké NIE, ak sa však snažíte schudnúť. Dobrým pravidlom je nejesť nič 2 hodiny predtým, ako pôjdete do postele. Vypite pohár alebo dva vody a spite aspoň 7 až 8 hodín. Je dokázané, že dobrý spánok hrá kľúčovú rolu v úspešnom chudnutí.

4) Bláznivé diéty

Snažte sa vyhnúť akýmkoľvek bláznivým nápadom v stravovaní. Môžete poslúchať o nových produktoch v stravovacom priemysle, ale tie neustále prichádzajú a odchádzajú. Dobrá strava je jednoduchá a výživná. Zamerajte sa na dobré jedla a cvičenie, zmenšite porcie jedál a vynechajte sladkosti.

5) Intenzita cvičenia

Ľudia často cvičia so zámerom schudnúť a spaľovať kalórie. Nepozerajú sa však na intenzitu svojho cvičenia. Pokiaľ cvičíte príliš tvrdo, môžete otupiť svoje zmysly a hlad. Zároveň myslite na to, že dobré pravidelné cvičenie môže stimulovať vašu chuť k jedlu a zrýchliť metabolizmus.

 

Najnovšie články

Pridajte komentár

Start typing and press Enter to search