v kategórií Chudnutie, Chudnutie a podpora metabolizmu, Zdravá výživa

Vyskúšajte túto jednoduchú uhorkovú diétu, ak nemôžete venovať pozornosť tomu, čo konzumujete.

Za iba 7 dní uvidíte prvé výsledky a budete sa ťa diviť. Jediné, čo potrebujete je, byť fyzicky aktívny po celú dobu a kúpiť niekoľko dôležitých produktov pre vašu diétu.

A ako asi možno tušíte, hlavnou zložkou tejto diéty je uhorka.

Uhorku môžete zahrnúť do takmer každého jedla a môžete ju jesť toľko, koľko len chcete a čo je ešte lepšie, že ju môžete jesť vždy, keď máte pocit hladu.

Uhorka je taky veľmi prospešná pre celé naše telo, čistí a stimuluje organizmus, čistí vaše črevo a podporuje trávenie.

Ak konzumujete uhorku každý deň, zbavíte sa prebytočnej vody, ktorá sa nahromadila vo vašom tele. Uhorkou môže vyčistiť celú pokožku vrátane vašej tváre a úplne detoxikuje telo a tiež zabraňuje akné – nie je náhodou, že každá pleťová maska ​​obsahuje uhorku.

Jedálniček

Postupujte podľa tohto jedálnička, ak chcete, aby táto uhorková diéta fungovala.

Raňajky

Nakrájajte si uhorku na plátky (200 gramov) a zmiešajte ju s nízkotučným jogurtom bez pridaného cukru. Ak stále pociťujete chuť alebo hlad, môžete si vziať jablko alebo dve, alebo broskyňa je taky dobrá.

Obed

Na obed nemusíte jesť plný tanier uhorkového šalátu s niekoľkými plátkami suchého chleba. Ale ak chcete niečo zmeniť vo vašom diétnym pláne a chcete niečo sytějšího, vyskúšajte tento recept:

  • uhorka
  • 300 g čerstvého ovocia
  • 2 zemiaky
  • Nápoje: Káva a čaj bez cukru

Najprv si musíme uvariť zemiaky, môžete ich aj následne upiecť ak chcete. Jedzte zemiaky s niekoľkými plátkami uhorky a niekoľkých plátky celozrnného chleba.

Potom si môžete dať pripravený hrnček čerstvého ovocia, ktorý môže byť konzumovať neskôr ako občerstvenie, alebo si z ovocia urobte ovocný šalát. Vaše nápoje, káva a čaj by mali byť konzumované bez cukru!

Tu je ďalší recept, ktorý môžete vyskúšať:

  • uhorka
  • 15 gramov bielej pšenice alebo 2 vajíčka / 150 gramov tuniaka
  • 2 zemiaky / 3 plátky celozrnného chleba

Je len na vás, či si vyberiete medzi chlebom alebo zemiakmi. Ale môžete jesť len jednu z týchto dvoch prísad, v kombinácii nakrájané uhorky na kolieska a nejakého tuniaka. Ak nie ste fanúšik chuti z tuniaka alebo Vám príliš ryba nevonia, dajte si namiesto ryby biele mäso spolu s varenými vajcami.

Uhorkové smoothie

Pite toto uhorkovej smoothie medzi hlavnými jedlami. Koľko si ho dáte je len na Vás, nemusíte sa nejako obmedzovať.

Čo budeme potrebovať:

  • uhorka
  • zázvor
  • jablko
  • 20 gramov vlašských orechov a mandlí
  • hrsť špenátu

Pripravte si potrebné prísady a mixér. Vložte do mixéra najprv špenát, uhorku a jablká. Rozmixujte. Samozrejme do Vášho smoothie môžete pridať taky zázvor alebo iné ingrediencie. Dôkladne všetko dobre rozmixujte. Keď je Vaše smoothie hotové môžete pohári ozdobiť mandľami alebo vlašskými orechmi. Nápoj pijeme hneď po príprave, po odstátia by mohol stratiť svoje liečivé schopnosti.

Toto uhorkovej smoothie je tiež bohatým zdrojom vitamínov a minerálnych látok, ako je železo, vláknina, horčík, vitamín A, vitamín B, vitamín C a vitamín K.

Večera

Večera sa nebude skladať z veľa rôznych jedál, ale pripravíme si iba 300 gramov akéhokoľvek ovocia, ktoré Vám chutí, alebo si jednoducho pripravte ovocný šalát z niekoľkých rôznych druhov ovocia.

Pre dosiahnutie najlepších výsledkov

Ak chcete, aby bol efekt čo najviditeľnejší, musíte si odriecť všetko sladké a vydať sa na veľmi prísnu diétu a byť trpezliví.

Na raňajky konzumujte ovocie, 200 gramov uhorky a jogurt.

Na obed jedzte uhorku, urobte si veľký uhorkový šalát do veľkého taniera s jediným kúskom chleba.

Na večeru jedzte iba ovocie alebo ovocný šalát a nič neprisladzujte!

Najnovšie články

Pridajte komentár

Start typing and press Enter to search