v kategórií Cvičenie

Trénerka Alex Fogan zostavila špeciálnu sériu cvičení pre štíhla stehná, boky a zdravý chrbát.

Tieto cvičenia skúste opakovať 15 minút každý deň, ideálne 2x za deň – samozrejme k tomuto času sa dostanete až postupne, na začiatku musíte počítať s tým, že zvládnete len 2-maximálne 3 cviky.

Tieto cviky sú ideálne na problematickú oblasť stehien a sú neporovnateľne účinnejšie ako beh. Navyše tieto cviky posilnia ako vašu panvu a tak zoštíhli váš pás.

1) Základný drep

2) Drep a striedanie nôh

3) Široký drep – posilnenie panvového dna

4) Cvičenie na spevnenie stehien a pásu v jednom kroku

5) Drep a spojenie kolená a lakťa

6) Drep sa spojenými kolenami a dlaňami

7) Drep a skok – zapojíme aj ruky

8) Drep, v ktorom je jedna noha natiahnutá

9) Cvik pre celé telo – drep a sklonu na jednu a druhú stranu

10) Drep / výpad

11) Drep, ktorý špeciálne formuje boky

12) Drep a striedavý výskok

Ako cvičiť?

Začnite vždy s klasickým drepov, ktorý bude slúžiť na rozohriatie organizmu. V prvý deň začnite s 10 opakovaniami klasického drepu a 5 opakovaní drepu s výskokom.

Ďalší deň pridajte aj 5 opakovaní drepu na formovanie bokov.

Potom každý deň pridávajte nový cvik (5 opakovaní).

Ak vám 5 opakovaní robí problém, vyberte 2-3 opakovanie, prestávku a pokračujte za chvíľu.

Ideálne je, ak postupne zvládnete, čo najviac cvikov a vydržíte súvisle cvičiť 15 minút 2x denne.

Najnovšie články

Pridajte komentár

Start typing and press Enter to search