v kategórií Chudnutie

Rada by schudla nejaké to kilo, ale jednoducho nemáte čas cvičiť ani si pripravovať špeciálne jedlá? Verte, že aj keď nemáte čas každý deň navštevovať fit centrum a v zdravej výžive zháňať pohánkové cestoviny, môžete pre svoje zdravé telo urobiť mnoho.

Rýchle desiaty

Nestíhate, ale napriek tomu si chcete v obchode vziať niečo, čo by ste si mohla dať na desiatu? Skúste vymeniť šišky, donuty a ďalšie sladké pečivo za ovocie a orechy. Zasýtia vás a pritom do seba nedostanete toľko cukru.

Choďte po schodoch

Iste, výťah je pohodlnejší. Ovšem ak chcete niečo urobiť pre svoje telo a pritom nemáte čas na lekcie cvičenia, vymeňte ho za schody. Už po pár týždňoch si všimnete toho, že aj tri poschodia vybehnete bez najmenších problémov a bez zadýchania.

V káve buďte vyberaví

Vážne si v kaviarni musíte dať zakaždým latte alebo cappuccino? Pokiaľ ich vymeníte za espresso, ušetríte si veľa kalórií.

Desiatujte

Ani keď si chcete strážiť váhu, nemusíte sa vyhýbať návštevám v reštaurácii. Je však dokázané, že ak si predtým dáte menšie desiatu, ako je šalát, polievka, jogurt alebo ovocie, zjete toho v reštaurácii o 20-30% menej.

Polievka je grunt

Podobne ako v predchádzajúcom prípade, ak si pred hlavným chodom dáte napríklad zeleninovú polievku, zjete toho vo výsledku menej.

Povedzte “nie” majonéze

Majonézu by ste mali konzumovať veľmi striedmo. Nahradiť ju však môžete oveľa zdravšie variantom z klasického bieleho alebo gréckeho jogurtu.

Sledovanie televízie trochu inak

Zvykli ste si doma s rodinou po večeroch jesť popcorn a zemiačiky a oddychovať pri sledovaní filmu? Skúste niečo zaujímavejšie – cvičte. Existuje veľa cvikov, u ktorých môžete sedieť alebo napríklad aj ležať a pokojne pozerať na obľúbený seriál.

Plechovky vymeňte za mrazené

Do zeleniny aj ovocia v plechovkách býva pridávaný ako konzervant cukor. Vymeňte ich za mrazené varianty.

Zdroj: jenzeny.cz

Najnovšie články

Pridajte komentár

Start typing and press Enter to search