v kategórií Zdravie

1.

Využite teplo vo svoj prospech. Použite zahrievacie vankúšiky na panvovú oblasť alebo si dajte horúci kúpeľ, môže to uvoľniť panvové svaly a rozšíriť cievy, čo môže stimulovať tok krvi a urýchliť tak vašu menštruáciu. Zvážte to ako dôvod dať si horúcu sprchu a chvíľu v nej len tak relaxujte. Kŕče nebudú tak silné a perióda môže prebehnúť rýchlejšie – a vy tiež získate nejaký čas sama pre seba.

2.

Pravidelne cvičte. Cvičenie v priebehu menštruácie môže zmierniť PMS symptómy ako je nadúvanie, únava a náladovosť. Mnoho žien zistilo, že pravidelná fyzická aktivita tiež môže pomôcť zvládať náročnosť a dĺžku menštruácie v dlhodobom horizonte. V skutočnosti príliš moc cvičenia alebo pohybu, na ktorý telo nie je zvyknuté, môže kompletne zmeniť váš normálny cyklus. Gymnastky často periódy vôbec nemajú, pretože veľa cvičia Aj keby ste nemali toľko cvičiť, pravidelné cvičenie prináša určite výhody.

3.

Skúste akupunktúru. Akupunktúra je jedna z najstarších liečivých procedúr na svete a využíva sa na liečenie širokej rady fyzických ochorení pomocou tlakových bodov miesto liekov. Pravidelným chodením na akupunktúru môžete regulovať menštruačný cyklus a zmierniť zmeny nálad, menštruačné kŕče a iné PMS symptómy. Je to tiež dobré na stres.

4.

Majte sex. Hovorí sa, že orgazmus môže skrátiť trvanie menštruácie.

5.

Pite viac čaju. Pokúšate sa zbaviť chute na kofeín a držať sa ďalej od kávy alebo sódovky? Prejdite na čaj. Nielen že vás udrží na nohách, ale výskum tvrdí, že je tiež dobrý na kŕče. Čaj je hneď po vode to najlepšie pitie.

Zdroj: vipzeny.cz

Najnovšie články

Pridajte komentár

Start typing and press Enter to search