v kategórií Chudnutie

Dnes vám prinášame diétu, ktorá sa má držať len desať dní a vďaka jej úspechom je slávna po celom svete. Navrhla ju známa ruská diétologička Margarita Koroleva. Túto diétu už držalo mnoho hviezd svetového šoubiznisu  a osvedčila sa ako jednoduchý spôsob ako sa dostať opäť do formy.

Dodržaním plánu tejto 10 dňovej diéty môžete ľahko stratiť až 5 kg a to bez jojo efektu. Zároveň si posilníte svoju imunitu a zbavíte telo toxínov.

Diéta je založená na 3 cykloch, pričom každý jeden z nich obsahuje jeden hlavný prvok: ryžu, kuracie mäso, zelenina.

Ryža je bohatá na sacharidy, kuracie mäso na bielkoviny a zelenina obsahuje vlákninu, ktorá urobí poriadok vo vašom organizme a zbaví vás toxínov.

1.cyklus: 1.-3. deň

Prvé tri dni konzumujte len ryžu. Ráno si dôkladne premyte 250g  ryže, ktorá bola noc predtým namočená vo vode. Zalejte ju vriacou vodou v pomere 1:2 a varte 15 minút. Výsledné množstvo ryže si rozdeľte na 6 rovnakých dielov, ktoré budete počas dňa jesť. Posledné jedlo by malo byť najneskôr do ôsmej hodiny večer.

Do ryže si môžete pridať aj 3 pol. l. medu a cez deň by sme mali vypiť aspoň 2,5 litra čistej vody.

2.cyklus: 4.-6. deň

Čítať ďalej…

[sociallocker]

Počas nasledujúcich troch dní by ste mali jesť len kuracie mäso. 1,5 kg kuracieho mäsa si pripravte na pare a mäso opatrne oddeľte od kostí. Rozdeľte kusy kuracieho mäsa na 6 rovnakých porcií, ktoré taktiež skonzumujte najneskôr do 8.hodiny večera. Takisto je potrebné vypiť väčšie množstvo vody ako v prvom cykle.

3.cyklus: 7.-10. deň

Po 3 dňoch jedenia kuracieho mäsa prichádza na rad zelenina. Zvyšné 4 dni budú pozostávať z 500 g varenej alebo dusenej zeleniny a 500 g čerstvej zeleniny. Všetko opäť rozdeľte na 6 porcii a konzumujte najneskôr do 8. hodiny večer.

Hlavný bod v tomto cykle je zelený čaj, ktorý môžete piť v ľubovoľnom množstve, no nezabúdajte, že odvodňuje.

Záver

DIÉTA NIE JE URČENÁ PRE TÝCH ĽUDÍ, KTORÍ SÚ ZVYKNUTÍ JESŤ ČOKOĽVEK A ZRAZU SA ROZHODNÚ, ŽE PREJDÚ NA TENTO 10-DŇOVÝ REŽIM. VÝSLEDKOM BUDÚ NEGATÍVNE DÔSLEDKY NA ORGANIZME, ČO IM URČITE NEPOMÔŽE PRI ZHADZOVANÍ KILOGRAMOV.

NAOPAK, JE TO VHODNÉ PRE TÝCH, KTORÍ SI UŽ SVOJE STRAVOVACIE NÁVYKY UPRAVILI A CHCÚ PROCES CHUDNUTIA O NIEČO VIAC ZRÝCHLIŤ, NAPRÍKLAD PRED DÔLEŽITOU UDALOSŤOU.

Zdroj

Dúfame, že sa vám článok páčil a informácie v ňom boli užitočné! Ak áno neváhajte sa oň podeliť  s priateľmi. Želáme vám pekný deň. Redakcia

[/sociallocker]

Najnovšie články

Pridajte komentár

Start typing and press Enter to search